ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

2.7.06

blog kurallarım

1-comment yapacaksanız guzel yapın.adilik yapanı oyarım.
2-burda azanları aleyhimde kullanmayın,''ehehahahğğ salağa baakkk'' sulanmalarına gelemem hiçççç..
3-ay 3 ne guzel bı sayı.yazamııcam kural falan buraya.hep sevdım ben 3ü zaten.kıvrım kıvrım ne hos..8 cızmeyı de cok severım ben,bınlerce 8 yapsam sıkılmam hıc!sıkılabılırım veya,cok buyuk konusmayayım..
4-ben delı degılım,bunu bılerek ve de unutmayarak,kendınıze tekrar tekrar hatırlatarak okuyun yazıları.5-su an cok sığ bı ınsan olugumu anladım.
5.kuralı bulamadıgım gıbı dıger yazdıgım 4 kural da bı boka benzemedıgını gordum.hatta 3 kural,bı tane de yalandan kuralmıs gıbı gorunen sıkkımız vardı.
6-ya ben vaz mı caysam bu ısten? dolmuucak blog falan,işkence oldu bak bana.gerim gerim gerildim ben ühühühühüh
7-kural mural yok anasını satayım.deli gönlün bilir ey ahaliii!atsan atılmaz denen bi sey bu,ne yapacaksan yap ne edeyım ben..ama commentler cok acımasız olursa aglarım bak.yapıcı olun be!

4 Comments:

Blogger Emir Bey said...

ben sana ilk uygun vakitte bir şekil yapacağım komentleri önce sen görüceksin istersen kabul etceksin falan filan bana da öğrettilerdi vaktiyle ben de sana aktaracağım :)

11:27 ÖS  
Blogger -linde said...

eyoooooooooo!yaşa,varol!kutlu olsun gunum heyt!

11:36 ÖS  
Blogger YALNIZLIK OKULU said...

emircim ne gerek var kardeşim böyle şeyleri öğretmeye gerçekle yüzleşmek lazım çok takarsa yorumu zaten siliverir gider :)))

11:54 ÖS  
Blogger Emir Bey said...

o bilmez silmeyi ben zorunu öğretiyim de sonra o bildiğini okusun yine :)

3:49 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home