ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

2.7.06

allahım blogum oldu!

bugün ılgın yawrumla emır adisi beni webcam acmak suretıyle cok kıskandırdılar.oh oturmus muhabbet eylıolar,ben de yalnız bı kedı yawrusu gıbı bılgısayarın soguk ekranından acınacak bı halde onlara bakıorum!neyse emir- saolsun varolsun allah basımızdan eksık etmesın insanı - yardım ettı,sayesinde blogumu halka arz edebıldım.artıkın bu bır fayda mıdır yoksa ölümcül bi zarar mıdır hep beraber yasayarak göriciiiiz..öpuyorum,sevgi saygılarımı bı de bi dolu teşekkürlerini sunuyorum kendisine.onun kadar başarılı bi blog yazarı olmanın kıyısından gecemesem de blogumda payı oldugu için gurur duyabilirim değil mi?

4 Comments:

Blogger ÖTEKİ KIYILARDAN said...

merhaba
hayirli olsun. ben de gaza gelip akmistim. baktim fena bi sey degilmis. insan zaman icinde seviyor ve sahipleniyor blogunu. ama yazmak lazim.
tekrar hayirli olsun...

10:40 ÖS  
Blogger Emir Bey said...

ehem demek emir adisi haa!! bu alemde ben Emir Bey olarak tanınırım -e ve b büyük- bundan sonra sen de bana böyle hitap edeceksin :)) yeri gelecek elimi öpceksin :))

11:30 ÖS  
Blogger -linde said...

hametli kım ama?ben ısım olmazsa nası tanıııcıım?serhanım sen mısın?tesekkur ederım kımsen,saol cok ;)

11:56 ÖS  
Blogger Emir Bey said...

hametli serhan değil tabiki isminin üstüne tıkla profili açılacak ordan da bloguna girip bakarsın kimmiş ben baktım geldim mesela. bu vesileyle başka bloglar da okursun hem :)

3:55 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home