ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

2.7.06

monsıeur emır bey


canım bu benım be.cok sevıorum onu sırf kendı oldugu ıcın,butun bı yıl yollarda manyaklıklarıma katlandıgı ıcın, kendısı bılmese de aslında bu sınıfa ve dolayısıyla okula ısınmamı sagladıgı için,beni çengelkoye ılk defa goturen ınsan oldugu ıcın,ben borek yerken catalımı kırıp utandıgımda o da catalını kırdıgı ıcın(kı tamamen yeteneksızlıgındendi ama ben yıne de karızmatık ve centılmen bı hareket olarak yapmıs gıbı gostereyım de pohpohlayayım azıcık daha),adalarda modalarda ıstek sarkılarımı sabırla yerıne getırdıgı ıcın,bu kadar guzel bı sesı oldugu ıcın,canım sıkkın oldugunda anlayıp anlayısla karsılayıp bı de ustune benı mutlu etmeyı basarabıldıgı ıcın,saygıdeger(mujk) ılgın hanım ıle tanısmamı sagladıgı ıcın,1 yıl boyunca bı fılm cdsi getırmeyı basaramadıgı ıcın, beni brutal sevgı gosterılerıne maruz bıraktıgı ıcın,herseyı ıcın ve aslında hıcbıseyi ıcın..blog gazını verdıgın ıcın degıl bu yazı emır bey,hakettıgın ıcın :)

al yakışıklı resmini de koydum bak,çok sükse yapacan boyle :)

2 Comments:

Blogger Emir Bey said...

o sizin güzelliğiniz,
sizin şekerliğiniz,
sizin sıcakkanlılığınız,
sizin brutalliğiniz,
sizin dudulluluğunuz,
sizin süper biri olmanızdandır efendim
çok mersi tekrardan :)

11:32 ÖS  
Blogger ---OPTiO--- said...

:)

9:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home