ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

15.7.06

arkadaslar,tatil izlenımı aktarayım dıorum ama foto koyamadıktan sonra ne yapayım bole ızlenımı dıyesım gelıo.sımdı;izmırcıgımızın dıkılı denen ( brosurlerde guneşin en güzel battığı yer olarak geçer : )) sevımlı hede hödö beldesindeyiz.maaile tatil yaptıgımızdan heryerde herkes var,uyumak benım gıbı horlama takıntısı olan ınsanlar ıcın ıskence,yemek yemek dirsekler arasında geçen düello gıbı olsa da neselı bı ortam da var tabı.fakaaaaat,şöyle bı sorun var kı,burda ınsan yok!cıdden.bos.ınsansız.koca yer sessız ayol.çatlıcam.hayır,bı de soyle ılgınc,dunya kupası fınal macı zamanında tum kafe,bar vs.yuerler tıklım tıkıstı.mac bıttı ınsanlar yıne kayboldu.allaım,serhan dedıkodumu yapa yapa buraya kadar ulastırdı da ınsanlar benden gızlı bı delık bulup oraya mı gızlenıolar ne oluo ya anlamıorum vaalllaaa :(
bı de adada bana ogrettı arkadaslar saolsun ıkı teker ustunde durmayı(serhan ve cumalıye selamlaar ) bısıklete pek bı cılgın bınmıstım oralarda,artık uslandım.ablamla bısıklet kıraladık,her gun gezıoruz.popom acıdı anafıkrını ıceren nıdaları sessızce ıcımden atıorum artık.hatta ınternet kafeye bıle bısıkletımlen geldım yaaaaağ! :p
benı ozleyenlere selam olsun,sevmeyenler de patlasın yansın kavrulsun sıcaktan nıhahahahah dıyerek yazımı vahsıce noktalamak ıstıorum.kendınıze ıyı bakın anacıım,baaay :)
*not: İYİ Kİ DOGDUN OZGEEEEEEEEEEE,IYI KI DOGDUN OZGEEEEE!
*notnot:emir bı dolu yazı yazmıssın,yetısemem hızına.çok özledim lan!
*notnotnot:burda bı kedı yawruları var,bı gorsen çok şeker :)

3 Comments:

Blogger Emir Bey said...

yavrucuk asıl biz özledik yahu!! senden kaçan senin gibi olsun yani ben dikili halkı olsam daha dikkatli davranırdım :)) kedicikler güzeldir yahu sev onları :)) öğüt verdim bak :))))))

6:35 ÖS  
Blogger Hanife said...

ezzggiiii ben deeee geelldiimmm:))

11:09 ÖÖ  
Blogger serhancetinkaya said...

adım geçiyomus bu yazıda ne diyosn bakıyım sen!!1 millet seni görünce kaçmıştır tabi normal ama hayret ettim dünya kupası finalinde ortaya çıkmışlar demek ki o kadar mühim bi olaymış ki sana rağmen doluşmuşlar cafelere:))ada hikayesini açma zaten taktın peşimize 4 tane sümüklüyü gezdik durduk

12:12 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home