ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

4.7.06

erdinç


erdinç benım annem.ben onu cok severım.hakkını odeyemem.''erdiiiiiiiiiiiinc'' dıye bagırır kosarım yanına,o da kacar benden.annecıım dıye sarılırım boynuna'' gıt bee basımdan '' der.kafama top atar,sallanırken salıncakta ustume nısan alır,cıgrım cıgrım bagırtır.o da benı cok sever yanı.ana yuregı tabı dayanmıo yavrusuna.aha yanda da sevgili bi fotomuz var.ben de bi poz vermişim ki .anam :)

3 Comments:

Blogger Emir Bey said...

yazık be bir sene çocuğa çektirdiğin yetmedi bir de fotoğrafını koy çocuğun buralar, görse ne kadar üzülür kimbilir :) yok yok şaka, ben seni severim, erdinç de çok sever :)

7:00 ÖS  
Blogger serhancetinkaya said...

bugün erdinçle konustum istanbula geliyorum aman ezgiye söyleme dedi kafamda car car bagırır die benden duymus olma yani:))

1:47 ÖS  
Blogger -linde said...

ben döverim lan onu!

11:06 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home