ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

3.7.06

tikkat!

eskı hıt sarkıları toparlayıp bulup bulusturup dınlemek ıstıorum.ya ya ye koko jembo ya ya ye falan tarzı olaları.boyle ben cocukkene ortalıgı kasıp kavuran(bu da ne menem bı sıfattır anlayamadım ben.menem de menemen gıbıymiş ahahaha.) sarkıları arıorum.bana yardımcı olun yaw,ısımlerını falan bılenler yazsın bı zahmet.ellerınızden oper efenım.

lan menemen mi melemen mi şu yemeğin doğrusu?aklıma takıldı?

10 Comments:

Blogger YALNIZLIK OKULU said...

mori kante yeke yeke yekimo yeke yeke diye bir türkü vardı jamaika yöresine ayit...

menemen kısmına gelince yapan biri olsada şöyle yesek tam mevsimi...

11:24 ÖÖ  
Blogger asdfgh said...

macarena vardı bi'..hele dansı, filmi filan uuu..

12:01 ÖS  
Blogger Emir Bey said...

bi şarkı vardı ama bak şöle tarif etmye çalışayım çok hızlı okursan hatırlarsın:
vidavıgifigadıvant jo
aftırveydivontan go
vedudukafrovvedudu gov
vedudukafrov gadıman jo!

bak böle kovboy şarkısı makarena ve coco jambo döneminden hatırlarsan ne kadar güzel yazdığıma şaşırcaksın :)

4:01 ÖS  
Blogger -linde said...

emir ne dıon ya?annamadım hıc valla.bı seslendırsen bana pek hos olur :)arkadaslar saolun varolun.sızın sayenızde varım.operım :)

1:57 ÖÖ  
Blogger -linde said...

emirr annadım ben o sarkıyııı!hakikaten aynısnı yazmıssın,helal olsun sekerımm :)

2:43 ÖÖ  
Blogger serhancetinkaya said...

emir süpersin bi şarkı ancak böyle tasvir edilir okur okumaz hemen aklıma geldi sen anlamayanlara bakma biliosun mental problem:))

1:49 ÖS  
Blogger Emir Bey said...

heuheuh :))

11:07 ÖS  
Blogger -linde said...

serhan yawrum sen beni öldürmek mi istiosun katil olup hapisanelere düşmemi mi?

11:08 ÖS  
Blogger serhancetinkaya said...

walla öldürecegin kisi ben olmazsam hapis daha iyi bi fikir bence:)bi 20 yıl kafadan rahatız:)

12:48 ÖS  
Blogger ÖTEKİ KIYILARDAN said...

yemegin adinin dogrusu menemen. bir de yumurtasiz yapilir bazi yorelerde. fakirlikten midir damak zevkinden midir bilmem. adina da firek balcani gavirmasi derler.

4:28 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home