ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

2.7.06

fısır bedennn



lan yaz gelio,bikini gıycezz uyy napıcazzzz nıdaları bayaa bı sure hem etrafımda hem kafamda uçuştuktan sonra öyleee korkunç fotolar gördüm ki,insanın hakıkaten kılolarıyla barısması,en azından küs olmaması,iyi gecınmesı,sevgi ve saygı çerçevesinde birlikte yaşaması kararına vardım.alın koyuyorum da gorun ibret alın allahın manyak 0 bedenlerinden diye.hastalık bu be.bunu çekici bulan 1 tane erkek varsa yalvarırım açıklasın bana.gerekirse şaşı bak şaşır yapar,onun bu fotolarda guzel olduğunu iddia ettiği şeyi görmeye çalışırım.ama muvaffak olur muyum orası oldukça şüpheli.

5 Comments:

Blogger Emir Bey said...

vallahi küfretçem şu kadınların resimleri midemi kaldırdı ayyy!! bu ne bee bari ufak koysaydın!! Allah sız!! öğğüük!! kadın dediğin hafif balık etli olcak değil mi canım endonezya mı burası??

11:33 ÖS  
Blogger YALNIZLIK OKULU said...

emir katılıyorum abi ulan bir tane beğenen birini görsem kafa göz dalacam.bir tane böyle bacı yanımdan geçse basacem çelmeyi üstüne basacam...

yemeğin salçalısı kadının kalçalısı:)))

11:48 ÖS  
Blogger -linde said...

ınsanlar comment yapıor!allahım bu mutluluğu bahşettin ya bana..gozlerım doldu serefsizim:P

12:01 ÖÖ  
Blogger Emir Bey said...

işimiz ne :)

3:56 ÖS  
Blogger ÖTEKİ KIYILARDAN said...

bu ne be. insanin kusasi geliyor. ne demisler pantolonu gosteren utudur kadini gosteren eeeee seyyy gozudur gozuuu... hehe. dogrusunu bilen biliyo :-)

4:24 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home