ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

7.7.06

ben tatile gidiorum :(

tatile gidip de bu kadar mutsuz olduğum cok zaman yoktur heralde..umarım düşündüğüm ve korktuğum kadar kötü geçmez..blogumdan da ayrılıyorum,unutmayın bakın benı.ben arada gırer yazarım bıseyler,ben yokken de emir beylere devredıcem o müstesna kişiliğiyle sizin gonullerınızı eğler zaten.emir beyın de haberı yok bu durumdan ama bıse demez heralde heheh :) öpüyorum herkesleri,istanbuluma iyi bakın..şans dileyin bi de bana..
* bu arada şunu farkettim ki istanbuldan hem tiksiniorum hem de istanbulu cok seviorum..garip bişey yaw.

5 Comments:

Blogger asdfgh said...

iyi tatiller dilerim..mutsuzluğun geçer inşallah..
istanbul için son yazdığın şeyi herkes aynı düşünüyor..

11:11 ÖS  
Blogger Emir Bey said...

artık haberim var :) sen hiç keyfini kaçırma gönlünü ferah tutarak çık tatile bakarsın beklediğinden daha iyi geçer herşey.. ben milletin gönlünü eylerim :) sen de gir yaz ama arada vallayi çok özlerim ben bak :) istanbulun da taa .. tövbe estağfuruullah :)

12:03 ÖÖ  
Blogger serhancetinkaya said...

sen kaç yıl kalcan onu söyle:)

12:49 ÖS  
Blogger -linde said...

serhan patla.kalmıcam yıl falan.basına ususecem hemmen :)emırcım bı sen varsın benı seven.indis luinwe de seviyo olabılır mı acaba? ehehhe

3:53 ÖS  
Blogger asdfgh said...

olabiliy olabiliy:)

6:23 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home