ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

9.10.06

iclal aydın muamması


bildiğimiz iclal aydın bu.yazan,oynayan,şiir okuyan,edebıyatcı sevgılısı olan (bakınız tuna bey. dedıkoduya bak be ne adiyim!) gamzeli kadın(yeşil oklar gamze gösteriyo bakınn).sımdı ben bu kadını anlamıorum.anlayamıyorum.bı sabah kalkıyorum kı ölesiye tiksiniyorum kendisinden.gamzene tüküreyim kadın diorum.ertesi gun uyanıorum yok be o kadar da fena deıl dıorum.bı gun yazısının oldugu sayfayı yırtayım gazeteden die celallenıorum berıkı gun dızısını ızleyıp ohoho ne hos oynamıs dıorum.duygularım cok karısık.gunumun 3 te 2 sı iclal dusunerek gecıyor.ne yapacagımı bılmıorum.bırı bana yardım etsın.gamzesı var kadınınbi de şiirokuyo yaa..allaım ne yapayım ben.bilmiyorum.sanırım çıldırıyorumm..

5 Comments:

Blogger Emir Bey said...

sanki normaldi de çıldırıyomuş bu arada mesajıma cevap vermedin çok kızdım sana !

9:08 ÖS  
Blogger -linde said...

kontorum yok be.halledıoz ısınızı efendım,iciniz sakın ruhunuz huzurlu olsunn!!

9:49 ÖS  
Blogger Emir Bey said...

evladım bak 2 ihtimal var ya grupça çıkcaz çalışabilirsek ya da ben tek çıkcam şimdiden söyleyeyim şayet tek çıkma güzel olmaz öyle dersen büyük ihtimal iptal edeceğiz çünkü çalışmak için vakti uymuyor gençlerin ..

7:06 ÖS  
Blogger yas said...

hep koment etmek istedim işte sonunda yaptım.ama söyleyecek bir şeyim yok sana.yuh olsun diyorum.başka da bir şey demiyorum.

1:10 ÖÖ  
Blogger Selofan said...

aynı şeyleri söylerdim ben.ama o kadını sevgilisi olacak adama ezelden bir tiksintim var.gamzeleri olan insanlara karşı fobi oluştu bu çift yüzünden.

3:26 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home