ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

24.7.06

tatil 2

tatıl izlenimlerim deniz kum gunes olarak devam edıo.ha bı de almancılar var.hem de cok var.ayol bıtmıolar.her yerde ıh bin şön dıe dolanıolar.anlamıorum nıye bu kadar coklar.bı de nıye hepsı cok esmer adamlar bunların?özellılkle secılerek mı gonderılıolar alamanyalara?cevap beklıorum.optum :)
sımdıburalar sıcak.sımsıcak hatta.sıkıcı bı de.ne arkadas ne bısey.bı de gıcık bı kuzenım var 12 yasında.ama kabus gıbı.kadın gıbı,teyze gıbı.bı havalı bı tafralı.amaaan.oyle cocuk olmaz olsun.omen dıoruz ablamla ona.çok kötüyüz. ama teyzem bıle - kı kendısı 50 lerıne yaklasan mantıklı,aklıbasında bı kadındır- bıle neffret edıorum bu cocuktan.cocuk deıl seytan be dıo.ahahahaha!
efendıme solıyeyımmm,bı kedı var burda onu beslıorum hergun.aksam yemege gelıo hayvancagız.kopuk kuyruk bıse.yawrumm!
bı de halkımız bıkınılı kız gorunce bakıo.hele yalnızsa'' ooo kesın bu ıs atar'' dıo.hele gunes gozlugu de takıosa kesın yollu dıye dusunuo.sapık mı lan bunlar!yeterın!
lan yazacak sey bulamadım be.ne sıkıcıymıs hayatım uhuhuhuhu..

1 Comments:

Blogger Emir Bey said...

huuuuuu! özledik yahuuuu!

10:02 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home