ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

15.2.07

bugün benim doğumgünüm

bugün benim doğumgünüm. neşeli, mutlu yazı yazmak istiyodum. neşeli, mutlu yazı yazacaktım. yazamıyorum. yazmıyorum.
bugün benim doğumgünüm. sağımda solumda insanlar var. duruyolar bazıları, bazıları yaşıyolar, canı acıyo bazılarının, bazılarının canını ben acıtıyorum. bazen nefes alamıyorum. sanki o zaman daha çok yaşıyorum.
bugün benim doğumgünüm. o kadar çok şey istiyorum ki, isteklerim boğuyo beni. o kadar basit şeyler istiyorum ki elimi uzatsam yakalayabilirim hepsini. o kadar zorlaştırıyorum ki basit şeyleri, ütopyalar arasında buluyorum kendimi.
bugün benim doğumgünüm. başka da bi önemi yok. belki de bunun da bi önemi yok. ya da herşey o kadar önemli ki müdehale etmeye korkuyorum.
bugün benim doğumgünüm..

1 Comments:

Blogger Hanife said...

iyi ki doğdun o zaman:)

10:16 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home