ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

5.1.07

kedı resmı koyucam dedım koymamışım. zaten bellıydı koymayacagım. koymıyacagım yazdım az once,sıldım sonra turk fılmı replıgımı.uyumak ıstıorum. ama ve fakat nefes alamadıgım ıcın uyuyamıorum. bı de kulagım agrıdıgı için. resim koymaya da üşeniorum. bı de kımse benim benzettiğim ünlüye benzetmezse o kedıyı dıye korkuorum. zaten canım sıkılıo. hava soguk. hastayım be, iğne yapıyolar kıçıma kıçıma :(

6 Comments:

Blogger Emir Bey said...

abuuu! yazık !

10:39 ÖÖ  
Blogger kumru said...

here comes the sun:
linde hanıma koment aticiğim şimdi
here comes the sun:
ezgi sevgili üst komşum die
here comes the sun:
=)
Emir Bey :D:D http://emirbey.blogspot.com/ -çok dehşet bir şarkı var yeni-:

11:35 ÖS  
Blogger -linde said...

ahaha :) komşumlan bloglarda karsılasıoruz anca :) komsum,versene msnını bana be :)

8:00 ÖS  
Blogger Emir Bey said...

sana ne vercek be msn ini ben dururken burda :)))

10:07 ÖS  
Blogger -linde said...

emirrr, döverim bak girme aramızaaa :P

1:04 ÖÖ  
Blogger kumru said...

linde anam baarim mi burdan. emirden al msn i. ya da ben alıcam emirden ilk gördüğüm anda msn de.

mucuk

3:35 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home