ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

4.12.06

bilgisayar dersi canımın bi köşesi

şimdi bilg.dersindeyim ayıptır söylemesi.millet acı çekerken matematik bok püsür dersinde,ben böyle oturup yazı mazı uğraşıorum ahaha.düşman çatlatıorum.neyse efendim.ben bugun cok bi mutluyum çok bi neşeliyim.bunun altından fena şeyler çıkar.kesin kafama taş düşer.yatağımın altından kuduz köpek çıkar.tavşanlar isyan eder seni istemioruz öl artık diye.
yanımda arkadaşım sıfır beden kızların resmine bakıp ayy kilo alll diye yalvarıo.bilgisayar ekranına yani.yalvarmak.afferim ona.böyle böyle delirioruz biz.
bi gün bi yerde "bayan disorti 1 milyon"yazıodu. tişört imiş.boyle yazsın bari.tişört :)
dun bı kedı gordum aynı bı unluye benzıodu ama soylemıcem adını.fotografını koycam evde,sonra sıze sorcam bulun dıye.bulana da hedıye verıcem.
şimdilik bu kadar.
dur gidemedim.acık daha yazayım yetmedi bu.
uy yazasım gelmiş.

1 Comments:

Blogger Emir Bey said...

ahahaha deli yahu!
görüşmeyeli çok oldu be kızcağızım !

1:37 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home