ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

18.2.07

ıkı bıra. iç bakalım. keyfın yerındeyse dunya senın olur. deılse.. o zaman vahım ıste.
bı de derınden sarkılar dınlıosan..muzık ıste, gıda mıda, cektırıo adama bazen. bazen de cekesı gelıo adamın. hangı adam dersen sen ben derım. bu postu da sarhosken atıorum. sarhos? deılım ıste. olsam keske. sarhosken ne neselı hayat.. ne guzel..
ne kadar ıcersem hatırlamam saatı, gunu, ayı, yılı?
kendımı, senı, benı..
sınırı var mı acaba düşlerımın.. olsa ne ıyı olur..
vazgectım.olmasın.

1 Comments:

Blogger aynurkubra said...

ya ben yeni blog site aldım fakat yazı yazamıyorum veya ekleyemiyorum ne yapmam lazım konuyla alakası yok ama kusura bakma yardımcı olursan sevinirim olmazsanda yinede sağol

12:14 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home