ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

30.7.07

kedi bekleyişi

"...Kedi bekleyişi farklı. Bir duvarın eşiğinde, bir saksının arkasında, bir paspasın üzerinde, farklı bir bekleyiştir kedilerin bekleyişi.
Ayaklarını altlarına alıp yumulurlar.
Gözleri zaman zaman küçülür, bir çizgiye dönüşür. Kulaklardan birisi dururken, öbürü kendi ekseninde, bir istihbarat radarı gibi döner durur. En ufak bir seste umutla aralanan gözler birazdan yine süzülüp gider.
Hafif hafif sallanan kuyruk, boşa çıkan her sesten sonra, yüreğe taş basarcasına sineye dolanır..."

Bekir Coşkun/28.07.07/Hürriyet

kedi bekleyişi farklı. biliyorum ben. ben de bekledim..

2 Comments:

Blogger Bahar said...

kedilerin bekleyişinden çok korkuyorum ben,rahatsız edersem üstüme atlayacaklarmış gibi geliyo. Boun kedileri insanı böyle yapıyo sanırım :) kedilere farklı bi bakış açısı,gzl bi yazıymış.

10:48 ÖS  
Blogger Emir Bey said...

sen nerelerdesin delirdin de çekip gittin mi bakayım ?

9:53 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home