ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

28.5.07

lindé

benim adım lindé. ilk duyduğumda sevdim, hep de sevicem sanırsam. zaten sevmesem bi yıldır nik eylemem kendime. nik dediğim bildiğin mahlas.
gece oldu yahu. sınavım var yarın. final denilen. uf dediğim. amanin diye kaçtığım.
acıktım sanki?
gözüm acıyo. gözlükümü ana yuvama getirmeyi unutmuşum, lensler yiyo gözümü yavaştan.
ılgının mail adresine hayranım. basit ama hayranlık uyandırası. muhteşem uyumu var. amanin. kafayı yedim. ama öyle yani. çok başarılı olmuş, tebrik ederim.
ben gideyim. uyuyayım. dinlensin hücreler, pak olsun beyin.

2 Comments:

Blogger Emir Bey said...

sen delirdin mi bilmem =))

7:44 ÖS  
Blogger cheshirecatunderthebed said...

:D
ben de sana hayranım anacığım
"linnnde linnnde şişşşşeler"
marmelat kızlar diye bir grup vardı zamanında iğrençtiler

8:26 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home