ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

13.4.07

potpotpori

kartala gidicem bugün, yol büyüyo gözümde. koskoca 1 buçuuk yıl boyunca hergün gidip geldiğim yol değil sanki. ama evde yaymak varken şimdii.. ama evde yaymak da sıkıcı zaten. ama sıkıcı olmayan bi aktiviteye girersem hoş olmaz, çünküm evimi özledim. ama gitmeye üşeniorum işte. ama ama ama ama ama...
"koşmaa yorulduysan"
çok işim var, bi dolu dersim var. kahrolsun okul.
azcık tatil istiyorum.
29 nisanda da gidiorum :)
"bir karamel tadıysa dünya senin ağzında gittikçe azalan her kalbin atışında"
dün yasemin bizde kaldı. çok eğlendik(m). sıcak şarap yaptık, çilek yedik, cips yedik, azcık bira içtik, soğuk şarap içtik, yaptığımız sıcak şarabı da içtik. hep yedik hep içtik. uyuduk sonra. uyandım ben, baktım yasemin not bırakmış. okudum güldüm hoh hoh diye. ozan okudu, güldü hahahah diye, siz ailecek delisiniz dedi. manyak mıdır nedir?
ben gidiyorum şimdi. yollarda karşıma çıkın biriniz, beraber yolculuk yapalım. keyifli olur, eğleniriz hem. geçen yıl emir bey ile dönerdik evlerimize, pek keyif alırdık(m). selam olsun :)

1 Comments:

Blogger Emir Bey said...

evladım eve dönüceğin zaman haber vermen kafi =)

ben daha çok keyif alırdım =)

8:25 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home