ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

5.4.07

bugun de ev ahalısı fılmde, ben evdeyım. otur otur sıkıldım. banyo yaptım mis koktum. telefonda konustum, aney para yatırmıs sevındım mutlu oldum. muzık dınlıorum, onu bunu okuyorum zaman gecırıorum. dun canın dogum gunu vesılesıyle ınsanlar geldı. bugun de canın dogum gunu vesılesıyle dısarlara cıkcaz. kutlu dogum haftası oldu mubarek. :) hava bozdu bugun, yagmur yaptı. hos deıl. saygı gosterılmelı dogum gunlerıne. ablama hedıye alcam daha. işim cok be. yarın ankaraya gıdıoruz total olarak. bavul yapayım barı. sacımı kurutayım. oje sureyım. sıkıldım lacıvert dolanmaktan. gıyıneyım sonra, evden cıkmak gerek artık. uff cok usenıyorum ama. 7 gıbı cıkayım barı. yalnız dolanmak (dolanı dolanı dolasıyorum ) pek sıkıcı olacak ama. hem hava da kotu. amanın aman.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home