ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

15.3.07

ben gezicemmm

simdı ailecek gaza geldik taksıme gıdıcez. "kopucaz cıldırıcaz" mertın deyısıyle. eglencez oynııcaz. ondan sonra eve gelıp uyuyucaz. sonra ruya gorucez. sonra uyanıcaz. globııl diiceeys dinlioruz. artur anılarım canlandı, anlayan anlar. lisemi özledim. lise arkadaşlarımı özledim. dansetmeyi özledim. ulan hayata girmeyi özledim. bundan sonra böyle olucam. kafama göre takılıcam. oohhh :) işalla böyle olur. öpüyorum herkesleri ." hayatı değerlendirmek lazım ozan" mert dedi :) :S bunu da mert istedi. bu ne ya? :S ( pfffs ) ne anlamı var bunun biri bana acıklasın.

1 Comments:

Blogger Emir Bey said...

s ile başlayan bir küfür eden bir smiley olabilir =)

3:40 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home