ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

5.4.07



şimdi efenim, burası ozanın karmaşık odası. kendısının numarasını binlerce handout veya afişcik ne dersenız işte, onlara yazıyoruz. tum ev sanki daha önemli işimiz yokmuş gibi magic life reklamı yapıoruz, aslında daha önemli bi işimiz de yok galiba :) ozana can kurban, kütüğüne kadar tüm bilgilerini yazarım isterse binlerce afişe :)

magic life cok güzel olcak bu arada :) ehehehe reklam kokan hareketler bunlarrrr!!

sol tarafta gördükleriniz de evin hamarat beyleri. kendileri saolsunlar varolsunlar bize pasta yaptılar. hem pasta yaptıkları yetmezmiş gibi bi de pastalarını süslediler, işe bi yarışma havası kattılar, biz de jüri misali tattık puan verdik :) ben içerde psikolojiyle uğraşırken mutfakta çileklerle karşılaşmak ( çilek ki kutsal bı meyvedir!) cok cok mutlu edici, "amanın psıkolojı de neymiş" dedirtici bi durum idi. ellerine kollarına çileklere sağlık efenimm :)

na bu saçtan görünmeyen yaratık ben oluyorum. güzelim ortaköyde güzelim bi havada güzel bı fotograf istemiştim. ama hepsi iğrennççç çıktı. sonuçta en güzel foto bu oldu. burda da ben yokum. o yüzden güzel çıktı sanırım :( buyrun.
binlerce sıfat ve ünvan sahibi, pek muhterem mert beyefendi ile delik kaşlı ( bu resımde bi o dikkatimi çekti be) bendeniz kendimizi çekmeye çalışırkene yamulmuşuz görüldüğü üzere. "ünlü fransız düşünür taşınır" a selamlar, hürmetler :)

1 Comments:

Blogger Emir Bey said...

aferim sen baya yazar oldun :)

10:45 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home