ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

6.5.07

antalya unutma beni

"sanki her tarafta var biirrr düğüüüün
bugüüün en keyifli ennn mutlu güüünnn"

GİRİŞ: yazımı neşeyle açtım ki neşeyle sonlansın. neşe her eve lazım, her daim gerekli bi unsur. olmazsa olmazım. kankardeşim, canım, cananım.

GELİŞME: tatilim muhteşemdi. insanlar muhteşemdi, benimle dans etmek zorunda bıraktığım buna rağmen bana ses çıkarmayanalar muhteşemdi, yemekler muhteşeme yakındı ama italyan restorantıdakiler muhhhteşeminmuhteşemiydi, çimler güneş odam pub havlum hepsi muhteşemdi. oda arkadaşlarım canımdı, hala canım onlar.

SONUÇ: tatil daha uzun olmalı. daha ucuz konaklanmalı. sevdiğimiz insanlara hep sarılınmalı.

4 Comments:

Blogger Emir Bey said...

teletabis bitirişi olmuş :)

11:41 ÖÖ  
Blogger -linde said...

sarılalım sıkı sıkı :)

3:21 ÖS  
Blogger yas said...

sevgili ezgi,özledim lan.şenliğime gel, bizde de çimen var tonlarca.evcenek gelin.kucaklarım sizleri.

5:30 ÖÖ  
Blogger Kerem Dıramca said...

ah be, harbi ne güzeldi yau :) bak ben de tatile ithafen bi yazı yazdım sayfamda:)

5:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home