ben ilginç bi isim bulamadım

o kadar yaratıcılıktan uzak kazma bi inasnım ki..ühühüühühhüh

29.8.07

kırmızı yazı

bazen kırmızı görüyo gözlerim. öyle zamanlarda cok korkuyorum. kırmızı herseyin en büyüğü çünkü. öfkenin, sevginin, kıskançlığın en üst derecesi kırmızı değil midir? kırmızı görmek ayrıcalık bi yerde, onu da biliyorum. herkes kolay kolay kırmızı göremez ne de olsa. ama kırmızı acı veriyo, üstesinden de gelinemiyo çoğu zaman. kırmızılarımla barışmak istiyorum ama inatçılar bi de. gururlular da üstelik, ne dersem diyeyim kabul etmiyolar. kırmızılarımla yaşamaya çalışıyorum ben de o zaman, ama beni çok yoruyolar, sanki intikamını alıyolar bilinmeyen bi yerlerde yaptığım unutulmuş şeylerin. belki de unutulmamıştır, nerden bileyim ben!

3 Comments:

Blogger Emir Bey said...

sırf şebeklik olsun diye yapılmış yorum :

bir de kırmızı başlıklı kız vardı o nasıl acaba neler yapmakta kimlerle?

7:43 ÖS  
Blogger morfasulye said...

hep bi kızgınsınız azcık hanfendicim.
bi bukle papatya çayı.
üstelik pek güzelsiniz.

2:45 ÖÖ  
Blogger -linde said...

papatya çayı yapan bi allahın kulu çıksa :)

2:23 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home